úterý 23. srpna 2016

Víkend a malba do pokojíčku

Pátek a sobotu jsme strávili na chatě u kamarádky.
 Zašli jsme se podívat na Zámek Nové Hrady.


Martínek vyzkoušel houpačku na hřišti.



Moc se mu líbila.

 Co Martínek leze, tak chodí každé ráno hladit našeho Rastyho.

 Tak jsem se konečně dočkala prvního květu. :-)
 Zkoušela jsem poprvé vypěstovat ze semínek čínský karafiát.


Rozhodla jsem se že Martínkovi trochu oživím pokojíček...
Tak jsme se do toho včera s mou mladší sestrou pustily.
Ještě pár úprav a máme hotovo.
Co na to říkáte?
 Taky jste někdo něco maloval svým dětem do pokojíčku?

5 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky,bylo tam určitě krásně.Moc se těším až Vás zase uvidím
    a až omrknu toho krtečka s kámošema na zdi.Povedlo se to,je to i hezky barevné,moc se mi to líbí !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně barevna fotka,taky bych zase jela nekam na zamek :) krasnyho chlapecka mas :) karafiaty jsou moje nejoblibenejsi kvetiny :) a uz jsem psala Kamce,pokojicek se moc povedl :) jste sikovny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer, moc děkuji za krásný komentář. Mě se taky moc líbí karafiáty, už se těším až mi rozkvete celý záhon. Přeji krásný večer. Pája

      Vymazat
    2. Tak doufam,ze bude potom dalsi fotka :)

      Vymazat
    3. Tak doufam,ze bude potom dalsi fotka :)

      Vymazat