pondělí 29. srpna 2016

22 Narozeniny

Včera jsem měla menší oslavu narozenin. 
Dostala jsem zlaté náušnice co jsem si moc přála.


 

Krásnou sovu na zahradu, ale zatím získala místo na botníku, než nějakou zahradu uděláme.

Kuchyňský robot mi udělal ohromnou radost. Konečně si můžu připravovat svou oblíbenou
kávu a cítit se jako v práci


Musela jsem ho ještě večer vyzkoušet.


Ledová káva se zmrzlinou a rumem

Suroviny: 100ml mléka, 1 lžička cukru, 2 lžičky instantní kávy, 1 kopeček vanilkové zmrzliny, panák rumu, 3 kostky ledu, šlehačku na ozdobu.

Postup přípravy: Mléko, cukr, kávu a panák rumu promícháme v kuchyňském robotu. 
Do vysoké sklenice dáme led, kopeček zmrzliny, nalijeme připravenou kávu. Ozdobíme šlehačkou.


Určitě vyzkoušejte je skvělá. Budu ráda když pak napíšete jak vám chutnala.

3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že máš z dárků radost a ty náušnice jsou moc krásný, taky by mě potěšily od přítele ♥ Oslava se moc povedla :) :D A káva s rumem vypadá skvěle a určitě byla výborná, ale nemám kuchyňskýho robota a nevím, kde bych teď vzala ten rum :D ...tak mě ji budeš muset někdy taky udělat :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak dodatecne preji vsechno nejlepsi :) nausnicky jsou pekne,taky si musim nejake takove pořídit,z tech,ktere jseem mela mi vypadaly kaminky.Sovy ma rada mamka,vzdycky ji je davam k vanocum nebo k narozkam.nebo vozim z dovolene.A kafe se slehackou,mnam, vypada to moc lákavě(posledni dobou mam chut na slehacku kazdou chvili :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za dodatečné přání. Jsem ráda že se náušničky líbí jsou skvělé, jednoduché a pěkné. Hodí se ke všemu ani je nemusím měnit, takže super. Kávu určitě vyzkoušej chutná lépe než vypadá :)

      Vymazat