středa 24. srpna 2016

Krteček

Rozhodla jsem se, že namaluji něco Martínkovi na zeď v pokojíčku.
Po dlouhém přemýšlení a rozhodování vyhrál krteček.
Každý má přece rád krtka v kalhotách.


Použila jsem barvy poster paints

Náčrt

 


Hotovo

9 komentářů:

  1. Pavli,
    moc se to povedlo,já jsem nadšená i za to,že jsi zvolila krtka a ne Disneyovky :)
    Moc pěkný opravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Disneyovky má na druhé straně tak je to vyrovnané. :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkně jsi to vymyslela, vypadá to krásně :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné;-) Já bych musel asi použít tenhle postup,páč umím namalovat akorát prase a kosočtverec a to by se prckovi asi moc nelíbilo :-(:-D : http://postupy.ceske-navody.net/jak-si-na-stenu-namalovat-oblibenou-filmovou-scenu-pomoci-tohoto-triku/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem moc ráda že se obrázek líbí. Prasátko by nemuselo být špatné :-) Přeji pěkné odpoledne.

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Moc děkujeme, to budeme mít asi po mamince.:) A určitě by jste taky něco zvládla :-).Přeji krásné slunečné odpoledne

      Vymazat