středa 31. srpna 2016

Velké rozhodování

Delší dobu jsme přemýšleli zda pořídit golfky či ne.
Nakonec jsme se rozhodli, že ANO.
Kočárek co máme teď máme od sestry partnera.
Je to sporťák Tako, ale je ohromný a váží snad 20 kg.
Sama kočárek nesložím.
 Když jedem někam na výlet pokaždé si říkám, aby jsme tam vůbec projeli a tlačit ho do kopce je opravdu pěkná dřina. Tak tedy vyhrála koupě nového.
Teď, ale který.....? Je jich tak moc na výběr.
Zúžila jsem tedy výběr podle ceny do 4 000 Kč.
Opravdu nechci dát za golfky celou mateřskou i když jak jsem tak koukala, tak na některé kousky by mi ani ta mateřská nestačila. :-) :-) :-)

Chtěla jsem aby měl kočárek pěknou, velkou stříšku pro stín a prostornější košík na věci.
Tím se mi zúžil výběr opravdu hodně.

Tak tu tedy máme tyto tři vybrané kandidáty.


Petite&Mars Easy Blue Melange


Cena 2 990 Kč

Petite&Mars Musca Blue Melange


Cena 2 190 Kč





4Baby Rapid Premium 2017 Dark Grey


Cena 2 690 Kč




Máte s nimi někdo zkušenost?
Jaký by se líbil vám?
Koukám na ně 2 týdny a stále nevím který bude ten pravý.
Budu ráda za vaše názory a rady.
Zatím se mějte krásně.

3 komentáře:

  1. Ahoj, zkus si to naživo v obchodě nebo u nějaké maminky... Já mám na třetí dítě pologolfky valco baby snap 4 a nedám na ten kočárek dopustit. Mam jich vyzkoušených hodně :-) jsem kocarkovy maniak, jak říká muž :-D sice s ním jezdí každý, ale je to pohodlí velkého kočárku s ultra lehkou váhou, skvělým skládáním a obřím košem ;-) a že pozdravuju babičku, vlezla jsem sem přes její blog...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné odpoledne, moc děkuji za radu. Nakonec jsme už vybrali ten poslední a jsem s ním zatím spokojená. Uvidíme na jak dlouho :) :). Babička taky pozdravuje. Přejeme krásný den.

      Vymazat
  2. Jo a neboj se second hand kočárku, některé jsou netknute za polovic

    OdpovědětVymazat