neděle 14. srpna 2016

Narození mého štěstí

Krásné dopoledne všem.
      Vrátím se do listopadu minulého roku, kdy přišlo na svět moje největší štěstí ,,Martínek“
Bylo 25.listopadu přesný termín mého porodu. Přijela za mnou mamka na návštěvu trochu mě povzbudit. Měla jsem další den nastoupit na vyvolání porodu.
       Ke konci návštěvy mě trochu bolelo břicho, ale ne nějak moc. Mamka odcházela a říkala dnes to určitě bude. :-) Určitě to taky znáte netrpělivost babiček. Při každém kopnutí a zabolení by nás poslaly rodit. No, ale dnes jen co se zavřeli dveře tak jsem se zvedla a odtekla voda. Tak už to bylo konečně tady. Zavolala jsem svému muži do práce že už budeme rodit, aby přijel, ale že to nepospíchá ať se ještě osprchuje a pak jede. No do porodnice jsme přijeli o půl 2 a do půl 3 jsme sepisovali papíry. No děs.....
       Pak jsme šli konečně na sál. Tam jsem se koupala a hopsala si na balóně a až tak kolem 5hod. jsem šla ležet a snažit se tlačit. Píšu snažit, protože mi to moc nešlo. Sestřička už říkala že tam takhle budu až do rána, tak jsem se ,,naštvala“ 3x zatlačila a už křičela netlačte, netlačte už vidím hlavičku. Ještě nemám ani rukavice.
       No a Martínek byl venku. Paní doktorka jen dobíhala. :-) To máme 18:31 a konečně jsem se dočkala svého štěstí. Chtěla jsem se o to s vámi podělit, a doufám že jste taky měly tak rychlí porod jako já. Budu moc ráda když se se mnou podělíte i o své zážitky z porodu. Všem přeji krásný den. 



Martínek narozen 25.11 v 18:31, 52cm a 3170g

3 komentáře:

  1. Pěkné odpoledne,
    tak vítej s novým blogem,jsem ráda,že jsi do toho šla a já budu určitě pravidelný návštěvník :)
    Renča

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný blog a krásně napsaný článek :)
    Martínek je krásnej a správňáckej kluk... Tak ať se daří s blogem a určitě budu sledovat blog a jak rostete :))
    Krásný zbytek víkendu
    Sestřička ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za krásný komentář. Taky přejeme s Martínkem krásný zbytek víkendu a prázdnin :-) S.sestřička

      Vymazat